нещо за мен

Моята снимка
Варна, България, Bulgaria
пука ми!!!

събота, 8 ноември 2008 г.

Не съм първи!

Не съм първи и това е добре। Ето какво намерих в интернет:
от Венелина АНГЕЛОВА [849 прочитания] - http://www.dnevnik.bg/show/?storyid=444912
Появи се интернет партия
06 януари, 19:50
Създаването на първата у нас интернет партия обяви в петък Добри Божилов, кандидат за евродепутат и за кмет на София и племенник на бившия шеф на "Топлофикация - София" Георги Рогачев. Засега формацията ще действа само в мрежата, като симпатизантите се регистрират онлайн и участват във форумите на сайта http://www.bipartia.com/. Целта е да се съберат достатъчно привърженици и в бъдеще да се стигне до регистрация на партията, която при добър късмет според Божилов може да се яви на парламентарните избори през 2009 г.

За разлика от г-н Добри Божилов, аз не слагам рамки. Нека хората определят Устава, програмата както е по закон:

Чл. 10. (1) Политическа партия се учредява по инициатива на най-малко 50 български граждани с избирателни права, които образуват инициативен комитет.
(2) Инициативният комитет приема учредителна декларация в писмена форма.
(3) В учредителната декларация по ал. 2 се определят основните принципи и цели на политическата партия.

Аз нямам политически амбиции и съм технократ. Дали ще е лява, дясната партия или центристка, за мен не е важно. Важно е да е читава, хората да мислят позитивно и само напред към ТРЕТА РЕПУБЛИКА.

1 коментар:

Davidov каза...

Има и друг подобен проекта - http://www.e-partia.org/