нещо за мен

Моята снимка
Варна, България, Bulgaria
пука ми!!!

неделя, 16 януари 2011 г.

Бате Бойко изработиха те!

Лошите бавно и методично вкараха г-н Министър Председателя в капана си! Не злорадствам! Просто размишлявам и търся верен ход:
1) Признава си, че разговорът е воден (аз мисля, че е автентичен) и уволнява Председателя на ДАНС и разчиства всичко там. Опасно е, че може да се стигне до служебно правителство.
2) Доказва, че записите са манипулирани и се прави на жертва и играе с предсрочни избори.

Ако сте пропуснали за какво става дума:
http://www.youtube.com/watch?v=ian1S80Rzmg&feature=player_embedded

Б.Б. „Ако трябва, обади му се ей-сега и му кажи какво сме се разбрали, защото там поех ангажимент и аз не съм Първанов. Като съм му обещал, че няма да го закачам, няма да го закача ... Значи звънни му на министъра, кажи му какво съм казал и същото и на Мишо му се обади и му го кажи”

Няма коментари: